هشدار مجدد به اعضای تعاونی مسکن شهاب شهر
ایران املاک | املاک ایران | املاک تهران | املاک کرج | املاک اصفهان | املاک منطقه 22
هشدار مجدد به اعضای تعاونی مسکن شهاب شهر
15 شهريور 1394 ساعت 7:51 | بازدید : 9315 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )

1-اخیرا باخبر شدیم که تعدادی از افراد که در عرض این سه سال همیشه حقایق را وارونه جلوه می دادند. چون از هیاهوی تقسیم زمین نتیجه ای نگرفتند و ارزش سهام اعضا روز بروز کم گردیده ، با توجه به اهدافی  دارند در حال مقدمه چینی برای انحلال تعاونی هستند و در این رابطه به مسئولین تعاون نیز مراجعه کرده و جویای راهکار بودند.لذا در این رابطه به اعضای محترم هشدار داده می شود که چنانچه با هر ترفندی موفق به این کار گردندسر گردانی دو چندان دچار اعضا خواهد شد

2- در این دو سال اندی که اززمان مصوبه تقسیم زمین طی شده ، عملا ثابت شد که تقسیم زمین کشاورزی ، غیر از آنی بود که با ایجاد جو هیجانی به اعضا تلقین کردند و قولهای چند صد میلیونی به اعضا داده بودند و ثابت شد که نه تنهاهیچ ارزش افزوده ای ایجاد نشد بلکه افت ارزش نیز پیدا کرد و این موضوع را طی اطلاعیه مورخه 15/9/90 به اعضا تشریح نموده بودیم (برای یاد اوری به اینجا کلیک کنید).

3- علیرغم نامهربانی که در مجمع گذشته به هیئت مدیره روا گردید.تاکنون اعضای هیئت مدیره از پا نه نشسته و کماکان بدنبال راهکار بوده اند و آخرین آن طرح ایجاد شهرک تجاری، اداری در سطح عمده فروشی می باشد که مراحلی از آن طی شده است و منتظر رای مجمع بودیم که باز با دروغ پراکنی و سیاه نمائی عده ای که اکثرا برای اعضا آشنا می باشند . با مراجعه انان به مراجع تصمیم گیرنده عقیم مانده است و امکان برگزاری مجمع که بعد از تشریح طرح، رای گیری شود ، میسر نشده است .

این طرح که شهرداری و مقامات مربوطه شهرستان اسلامشهر موافقت ابتدائی با آنرا اعلام داشته اند ، و ادامه آن موکول به نظر مجمع عمومی تعاونی می باشد، حدالامکان با مشارکت شهرداری محترم اسلامشهر به انجام خواهد رسید .

برابر طرح پیشنهادی قرار است که برروی زمین های فیروز بهرام مراکز عمده فروشی میوه و تره بار و عرضه عمده ارزاق عمومی مثل کالا های عمده ومایحتاج های پروتینی بمانندمرغ ماهی و گوشت وحبوبات و روغن های خوارکی و سایرنیاز های سوپر مارکتی و نمایشگاهای اتوموبیل و مبلمان و مراکز عرضه عمده کالا های صنفی مثل لوازم ساختمانی بعد از سفت کاری منجمله کاشی و سرامیک و شیر آلات و لوازم دکوراسیون مثل پارکت و موکت و کاغذ دیواری و مراکز خدمات بین راهی مثل پمپ بنزین و فروش لوازم یدکی ماشین آلات سنگین و هتل و استراحت گاه و سالن های همایش ، ایجاد گردد.

این طرح درگام های اولیه ارزش سهم هر عضو را حداقل به سه الی پنج برابر ارزش معاملاتی این روز ها افزایش خواهد داد.

از دیگر امکانات ، بازار گل وگیاه در سطح عمده پشتیبان غرب تهران و شهرستان اسلامشهر و محل احداث مشاغل مزاحم شهری در نظر گرفته شده است .در حال حاضر برای اخذ مجوز نیاز به برگزاری مجمع می باشد که فعلا با فعالیت منفی برخی از افراد که اهداف خاصی را پیگیری می کنند. علیرغم تلاش هیئت مدیره امکان تشکیل ان نبوده است.همانند دوسال پیش هشدار داده می شود چنانچه این طرح به اجرا نرسد .منبعد از این ، هیچ پیشرفتی برای زمین ها متصور نمی باشد.

4-تجاوز همسایه شمالی زمین ها که در زمان این هیئت مدیره کشف و پیگیری شده است در مراحل کارشناسی ، حقانیت تعاونی تائید شده است .و در مورد اختلاف موجود با همسایه ضلع غربی زمین مراحل قضائی در شرف انجام است و این هیئت مدیره با توجه به نبود نقدینگی در رابطه با هزینه های قضائی با مشکلات فراوانی مواجه بوده اند .هرچند سعی شد که با فروش مزایده ای اقلام مازاد ساختمانی در لتمان کن (تاکید می شودفروش اقلام مازاد ساختمانی که در نهایت تعاونی مجبور به فروش آنها خواهد بود )مبالغ مورد نیاز تهیه شود اما باز با دروغ پراکنی و دخالت همین افراد ، امکان تهیه حق کارشناسی و هزینه های قضائی میسر نشده و تبعات ان متوجه انان خواهد بود.

  سئوال اینجاست آیا هنوز بی محتوا و دروغ بودن هیاهو های این افراد چه با سخنرانی و چه با پیام کوتاه وچه با تلفن برای اعضا ثابت نشده است؟مخصوصا سوءنیت آنان؟         

  وظیفه خود می دانیم که هشدار های جدی تهدید کننده تعاونی را به نظر اعضای محترم برسانیم. هیئت مدیره تعاونی مسکن شهاب شهر



|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایران املاک | املاک ایران و آدرس melkyabi.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1944
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 22
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 31
:: بازدید ماه : 217
:: بازدید سال : 1508
:: بازدید کلی : 64458
Code Center